Tidigt igen

Silvio gick upp tidigt av någon outgrundlig anledning. Nu snackar vi killen som i vild panik brukar fara runt som ett yrväder på mornarna för att han har sovit för länge. Inte idag inte. Bara för det vaknade jag också och kunde inte somna om. Ska lägga mig och läsa lite om en stund och hoppas jag slumrar till lite. Får ju inte missa att ta mig ner till Föräkringskassan idag. Måste dit och få lite ordning på allt.
Ute är det grått och regnigt. Det var ju inte så det skulle bli. Jag har längtat efter hösten hela sommaren, men jag tänkte mig sol, röda löv och långa promenader i andningsbar luft. Nu vill jag mest ligga under täcket och mysa. Nåja, ska ut idag hur vädret än är. Det finns väl regnkläder, paraplyer och liknande tillhyggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0