Upp och hoppa

Kanske inte riktigt, men nästan. Idag har Lovisa fått riktigt kläm på ståendet till vårt stora förtret. Det blir snart dags att anställa en nanny, någon som ställer upp gratis? Jag kan bjuda på en macka kanske.
I övrigt försov vi oss lite så vi kom aldrig iväg idag, men det ska nog gå bättre imorgon så det blir ordning på inkomsterna, kan vara trevligt att kunna betala räkningar. Jag tycker aldrig det är trevligt, men de som vill ha pengar av mig uppskattar det säkert.
Nu är det dags att krypa ner under täcket och läsa lite bok innan jag somnar. Läser just nu Otrogen på öppen gata av Belinda Olsson, uppföljaren till Gravidchock. Underhållande och lättsam bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0