Alldeles utvilad

Vem fan försöker jag lura?

Gick och la mig i relativt god tid igår. Det hade kunnat fungera om Lovisa också hade ansett att det var dags att sova. Det tyckte hon inte. Efter ett par tillar kom Silvio och försökte sova. Han misslyckades också. Det slutade med att han gick upp med Lovisa en stund eller nåt. Jag somnade äntligen. Det gick ganska bra när de kom och la sig igen tills Silvios fick världens jäkla hostattack. Han gick och la sig på soffan, Lovisa vaknade inte som tur var och jag somnade om.

Nu, efter typ två timmars sömn är jag hur pigg och utvilad som helst. Eller jag behöver inte fundera på varför jag får huvudvärk. Den har varit som bortblåst i helgen och är nu tillbaka med dunder och brak. Ska bli kul att köra cirka fyrtio mil idag. Skitkul. Verkligen. Jag menar det. Inte.

Kommentarer
Postat av: Therese

julklappstips finns på min blogg! :)

2008-12-15 @ 14:56:09
URL: http://onlythereseolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0