Än en gång är det en könstvist

Nu under städningen gick jag igenom vårt lilla tvättberg. Inte det vanliga tvättberget utan det med ren tvätt. Det hade också växt till sig ordentligt. När jag ändå höll på kändes det lika bra att lägga alla Lovisas urvuxna kläder åt sidan. Lite onödigt att de ska in i garderoben ännu en vända.
Silvio konstaterade nöjt att det fanns mycket att sälja på Tradera då det fanns en del tjejkläder. Eftersom jag är något förnuftigare tyckte jag det kunde vänta tills vi vet om det är en tjej eller kille. Så får man väl efter det ta ställnign till vad som ska sparas och vad som kan gå vidare.
Det är sanslöst att hon kan ha så mycket kläder. Hon får ju ändå inte så värst mycket. Det nödvändigaste typ, och ibland något bara för att det är fint. Hon fick mer kläder innan vi hade tvättmaskin...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0