Även vi

Idag tänkte vi ta oss an den berömda mellandagsrean. Främsta syftet är egentligen att hitta saker till Lovisa för de presentkort hon fick i julklapp. Lyckas man hitta snygga saker på rean blir det ju lite extra för pengarna.
Jag inser nu att det var ett tag sen jag gick på mellandagsrea. Jag brukar använda den till att kurera min baksmälla orsakad av juldagsfestandet. Nu har det ju av rimliga skäl inte blivit så värst mycket partajande på juldagen. Inget jag sörjer egentligen då det oftast inte slutar så värst välplanerat ändå.
I år hade dock Hannah bjudit in till lite alternativt firande hemma hos henne med mat och spel, men eftersom vi inte var hemma då fick jag tacka nej. Lite trist, men man kan inte vara överallt samtidigt.

Och förresten, vi är ganska trötta. Sömnen var något bättre inatt, det går åt rätt håll, men vi är inte mål än. På morgonkvisten fick Lovisa sova hos oss istället. Väldigt mysigt tills hon tycker att vi har sovit klart och busar runt som bara den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0