Dagsfärska bilder på mitt monster

Såhär ser man ut när man först vägrar sova och sen vägrar äta. Just nu är det inte mycket som duger i den lilla damens värld.

        

På sista bilden vinkar hon, vilket hon nu kan koppla samman med att man säger "vink vink" eller "hej hej". Nu ska hon bara lära sig vinka åt rätt person också ;).

Silvio skulle stanna kvar på jobbet en liten stund ikväll och ta en öl eller två. Det är sista arbetsdagen för de allra flesta idag så der kommer erbjudas lite öldrickning. Hoppas dock inte att det blir allt för sent för jag är helt jäkla slut idag. En hel veckas mer eller mindre sömnlöshet börjar ge kännbara effekter.

Kommentarer
Postat av: Erika

Åh man ser ju tänderna där nere nu. Shit va längesen jag träffade er märker jag nu. Kan vi ses nästa vecka kanske? Puss o kram.

2008-12-12 @ 17:09:59
URL: http://metrobloggen.se/ikas
Postat av: Emma - Fröken Hallonsnöre och Mammagrisen

Vi kan alltid ses. Jag har ju inte så överdrivet mycket för mig. Bara på måndag jag är lite busy med att åka till Lund.

2008-12-12 @ 17:29:02
URL: http://emmut.blogg.se/
Postat av: Nathalie

I love Lovisa!:)Ses på måndag lilla tjejen!

2008-12-12 @ 22:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0