Good morning

Nu har vi sovit några timmar till, liten och jag. Mer frukost blev det också. Vi var nog lika trötta båda två. Nu är liten pigg och jag fortfarande trött. Fuskigt.

Jag fick även ett brev idag. Brev från Landstinget börjar bli en vana. Denna gång från en barnhjärtsuksköterska som vi får träffa om vi vill för att prata lite. Det bill vi såklart. När Silvio har tid. Får försöka planera in efter hans tider helt enkelt.
Imorgon är det dags för nästa besök på MVC också. Spännande eller? Enda spänningsmomentet är väl att se hur det blev med mitt vilsna Hb-värde. Bebis kickar ju allt som oftast runt som ett helt dagis så inga oroligheter där inte. En riktigt livlig liten krabat minsann. Precis som sin storasyster, som visseligen kunde ta lååånga sovpauser. Det tycks ha hängt i fortfarande ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0