Men bygg klart nån gång dårå

Jag börjar bli aningens less på skramlet, bullret och det allmäna oväsendet utanför sovrummet skittidigt på mornarna. Idag blev det inte bättre för jag har nog sovit lite dåligt och har huvudvärk. Jag brukar ju sova som allra bäst den här tiden på morgonen, men tji fick jag. Det är nu tredje veckan de håller på, det ska ta tre till fyra veckor. För att gräva ett litet hål, gjuta ett betongfundament och fylla igen hålet. Hur lång tid kan det ta? Än så länge två och en halv vecka uppenbarligen.

Slut på gnället.

Vardag igen, Silvio stack precis till jobbet. Katten har haft bus för sig inatt och lyckats slå sönder en skål. Borde tvätta lite idag, jag börjar ana en ås, vi är inte inne på bergskedja riktigt än. Och så ska jag skriva om Bilbo/ The Hobbit, utan att låta missnöjd fast jag är det på något vis, men ändå inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0