Nä nu

Det är egentligen alldeles för tidigt för mig just nu, men jag kan alltid sova ifatt lite senare. Ska man få nåt gjort får man stiga upp. Så nu ska jag slänga på mig lite kläder och sen åka och fixa en gran och en liten julklapp till pappa som kommer om några timmar.
Förhoppningsvis får granen lite pynt på sig innan dess också. Sen återstår att se hur länge den får stå kvar... Jag ska försöka att inte bli arg på katten om han välter den. Detta med bakgrunden att en av mina mer välartade katter välte granen ett par gånger om dagen sin första jul. Så även den lugnaste kan...

Lovisas sömn var lite bättre inatt, hon somnade vid 23 igår, fick lite välling när vi gick och la oss för att somna om efter ett tag. Sen vaknade hon vid 5 imorse och var jätteledsen, men det gick också över tillslut. Skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0