Så snabbt det blev eftermiddag

Jag lyckades sova en stund till. Det hjälpte inte helt, men det hjälpte. Jag sover ju inte helt bra på nätterna då jag tillslut får alldeles ont i höfterna och ingen sovställning duger. Men, men. Nu är det inte långt kvar så det känns inte allt för jobbigt att härda ut. Bara en månad ungefär.
Lillskiten har också stigit upp tillslut. En riktig sjusovare det där. Undrar vem hon brås på? ;) Hon har fått en rejäl portion gröt och är nu hur glad och pigg som helst så vi ska gå och leka lite. Det kan behövas.

Annars blir det inte så värst mycket action idag, presenten från Silvio fick jag ju för ett par veckor sedan. Pappa kommer och firar mig i helgen, och mamma ska ju klura på vad jag ska få i 25-årspresent :).
Jag ska hämta Silvio på jobbet idag. Han hade en massa stora grejer som behövde fraktas hem. Det började lite stillsamt med att han vunnit några vaser eller krukor eller nåt i ett lotteri. Lugnt så långt. Sen hade han fått en stor julkorg nu i någon säljtävling eller vad det var och den var just för stor för att han skulle kunna få med den på cykeln. Så han beklagade sig över detta igår och jag undrade lite stillsamt varför han inte bad mig hämta honom så hade det varit fixat.
Sen var det någon vinst till, men den har han inte fått än, men det var hotellnätter eller nåt sånt. Får väl se vart de leder. Det kan ju vara nåt bra som kan vara en liten resa, eller nåt som är lämpligt att ge bort till några andra som kan behöva en liten resa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0