Svettigt värre

Jag har duschat och sen gått en liten nätt promenad på ett par hundra meter fram och tillbaka till barnmorksan. Jag svettas fortfarande. Löjligt.
Allt gick bra. Enda som var 'dåligt' var att bebisen förmodligen ligger med rumpan neråt. Det blir dock ett senare problem. Dels finns det ju tid för den att lägga sig på rätt håll och dels vet jag inte ens när/var/hur jag får föda. Så vi får se om det blir några åtgärder på den punkten.
Järnvärdet hade gått upp också, kalas. Synd att man blir så märklig i magen av tabletterna annars hade jag npg varit mer ordentlig med dem.

Nu är det lite vila och lugn som gäller. Det var inget roligt att bli väckt klockan 7 av ett jäkla borrande, hamrande osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0