Jäkla bokrea

Jag känner mig fattig. Beställde först ett gäng böcker från bokus, köpte två böcker på stan i tisdags och idag blev det en bok till. Jag har ingen aning om när jag ska hinna läsa dem, innan läste jag ett par böcker i veckan,nu inga alls, men tid kommer nog så småningom.
I helgen blir det äntligen ikea, vi har ju fortfarande inga gardiner eller ordentligt med lampor, eller duschdraperi osv så ett besök där är välbehövligt.
Idag ringde också fotografen som tar kort till tidningen på nyfödda, Lovisa kommer vara allt utom nyfödd, men nu har vi bokat in tid på måndag. Silvio ser ut ungefär som Snusmumriken med sitt yviga hår, hatt osv. Jag som helt glömt bort hur man sminkar mig kommer se ut som en finsk 80-talsikon och ja, Lovisa är väl allmänt grinig. Snygga familjen liksom, men nu kanske man slipper tjatet från mamma, hon vill ju så gärna köpa tidningen för att se oss där. Och tanterna på jobbet blir säkert också glada, klipper ut bilden och hänger upp i lunchrummet. Suck!
Dags att mata grinig bebis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0