Full fart all day long

Idag har vi faktiskt fått en del gjort, eller nja kanske inte hemma, men ändå.
Klockan 11 skulle vi till bvc, lilltjejen har gått upp fint i vikt och växt hela 3 cm, inte illa pinkat. Appropå pinkat så passade hon på att göra det när hon fick vara naken.
Sedan följde jag med ner till jobbet där vi visade upp henne en andra runda, väntade på att Nina skulle ta lunch så jag kunde käka med henne. Det gick riktigt bra, trodde det skulle bli en ledsen bebis när jag skulle äta, men hon sov sig igenom hela lunchen. Jag varöverlycklig över att äntligen kunna äta den italienska salladen igen :D.
När vi kom hem la vi oss i sängen för att bara mysa, lillskiten var tyst fast hon va vaken, sen somnade vi nog båda två ett par timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0