Ärligt snott från Natha, personer i min telefonbok

Har du pussat nummer 2? Angelica på jobbet... Nä, inte pussat.

Vad har du för relation med nummer 20? Åhhh Honey, min äldsta vän.

När ska du träffa nummer 30? Nille, ingen aning när vi ses igen. Jag bor här, han i Göteborg.

Är nummer 18 söt? Fidde, min chef. Kanske inte min cup of tea :)

Vad var ditt första intryck av nummer 13? Erika - "Det knullar i munnen" say no more

Gillar du nummer 14? Erol, en hyvens kille, varken mer eller mindre.

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden? Telefonbanken? Nä, vi ses inte så ofta, vi hörs någon gång ibland.

När ska du träffa nummer 26 nästa gång? Johan, ja vi ses när vi råkas. Kanske när han fyller år om några veckor.

Är du nära vän med nummer 23? Det är ju lillebror.
 
Har du gått på bio med nummer 4 nån gång? Boel, nä, vi har nog aldrig gått på bio vad jag kan minnas.

Skulle du kunna gå ut med nummer 35? Linda P, vore jag lite gay så kanske, men vi har varit ute mycket i vår ungdom.

Vad pratar du och nummer 5 oftast om? Camilla, vi pratar om ALLT! Finns verkligen inget oftast.

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?  David, min gamla kompanjon på SvP, han kan nog ha fått en kram någon gång så han kan även förtjäna en till.

Vad har du och nummer 24 för relation? Jocke, vi dejtade ett tag, nu är vi väl mest folk som ses på fester med gamla gänget ibland.

Vad skulle du vilja göra med nummer 25? Få pengar av;) Min chef på extraknäcket.

Vad är det bästa med nummer 8? Chrille, mitt lilla galna fyllo. Vi har sjukt kul när vi ses även om det är allt för sällan numera.

Brukar du och nummer 16 träffas? Fille, det är väl samma som med Johan, Jocke och Chrille, vi ses när vi råkas på lite random fester med gamla gänget.

Kommentarer
Postat av: Linda P

Jag skulle gå utmd dig när som helst ler stort

2008-07-29 @ 22:08:02
Postat av: Josefin

Tackar nu har jag något att göra en stund =)

2008-07-30 @ 08:16:18
URL: http://skywise86.blogg.se/
Postat av: Erika

Hahahaaaaa! Glöm inte "Kinamockaskogen" oxå :P

2008-07-30 @ 08:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0