Dagen idag

Jag, Erika och Lovisa bokade in oss på strandbesök. Vi bestämde oss för att prova stranden i Tävelsås. Det var ett bra beslut. Det var vi och typ 5 barnfamiljer där, helt lagom. Och jag kunde flasha mig i bikini utan att skämmas ihjäl, då min mage ser ut som en seriekrock på autobahn brukar inte det vara ett lockande alternativ, men bland ett helt gäng andra mer elle rmindre fläbbiga mammor var det lugnt.
Kvällen viktes åt SATC med Hannah, nu är jag nyss hemkommen och filmen var alldeles, alldeles underbar. Jag och mina hormoner fick en rejäl snyftdos.
Imorgon ska jag till tandläkaren, usch, men jag tar med Lovisa så blir inte plågan så långvarig. Därefter ska vi till Sofia och hälsa på. Dags att lära Lovisa vad hon ska ha för intresse i framtiden.

Kommentarer
Postat av: Natha

Vaddå för intresse? Hästar?:D

2008-07-02 @ 22:20:37
URL: http://jagheternathalie.blogg.se/
Postat av: Emma - Fröken Hallonsnöre och Mammagrisen

Klart som sjutton det är hästar, det är ju MIN unge vi snackar om ;)

2008-07-02 @ 23:31:22
URL: http://emmut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0