Det lönar sig inte att vara ordningsam

Innan, när jag skulle gå till affärent tänkte jag att det var smartare att bära Lovisa i sjalen än att börja böka med vagnen. Det fanns dock en hake, var fan var sjalen? Liet lagom förvirrat vände jag ut och in på större delen av lägenheten i min jakt som inte gav något som helst resultat. Slutligen, sissådär 20 min senare hittade jag den prydligt ihopvikt i en korg som jag har en massa filtar och leksaker till Lovisa i. Det borde ju vara superlogiskt.
Jaja, nöjd över det hela skuttade gick jag glatt till affären och handlade mig lite mat, lunch till Silvio imorgon och lite mjölk. Bröd fanns inget gott så det tänkte jag baka ikväll. Piffigt.
Jag hade tänkt ge Lovisa mat nu, men hon sover tydligen så hon får väl fortsätta med det.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

hahah har aldrig sett dig skutta:) hihi

2008-07-17 @ 19:02:45
URL: http://jagheternathalie.blogg.se/
Postat av: Emma - Fröken Hallonsnöre och Mammagrisen

Som sagt, tänkt dig mig skutta.. det kan ha hänt någon gång på 80-talet, men skulle det hänt därefter måste jag varit sanslöst full.

2008-07-17 @ 19:18:46
URL: http://emmut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0