Jag är helt färdig

Idag var det bestämt att lunchhänga lite med NIna. Som vanligt misslyckas all tidsplanering jag tar mig för så jag kom lite sent och alldeles dyblöt efter det underbara regnvädret. Lunchen var dock till full belåtenhet.
Efter det gick vi också en snabb sväng på Lindex, de hade erbjudande om att ta två, betala för en på reavarorna. Det reulterade i två bodys till Lovisa. Bra, bra!
Sen hem igen, ska försöka få något gjort idag hoppas jag.

Såg btw det trashigaste hittils i nummerplåtsdjungeln, alltså sånna där fula namnskyltar alla envisas med att ha på vagnen. På skylten jag såg idag stod det "King of the world". Ja, vad säger man? Trashigt..

Kommentarer
Postat av: Emma

Kan man se min nya bakgrund? (stjärnor)

2008-07-18 @ 15:41:11
URL: http://regalemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0