Mat, mat, mat

Jag är sjukt less på att hela livet just nu kretsar kring mat. Jag måste planera mina dagar efter hur jag ska äta. Jag kan inte vara ett dugg spontan utan måste tvinga i mig mat innan jag ska iväg på nåt och sen hoppas att jag hinner hem igen inom rimlig tid för att äta. Suck, suck. Anledningen, jag blir sjukt illamående om jag inte äter hela jävla tiden. Det funkar liksom inte med "nu börjar jag bli lite hungrig.. dags att fundera på vad vi ska ha för middag.." utan "fan, jag börjar bli hungrig.. måste äta NU". Oerhört tröttsamt. Jag måste tvinag i mig mat innan jag går och lägger mig hur trött jag än är. Jag måste äta så fort jag vaknar på morgonen, alltså inget ligga och dra sig. Allt blir fel om jag ger Lovisa frukost innan mig själv. Också jobbigt, då hon kanske också är hungrig och väldigt gnällig.
Men, men. Jag vet att det går över :). Men just nu känns det ganska jobbigt. Och  helt appropå ska jag gå och handla lite nu så vi får middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0