Mina hormoner har kul på min bekostnad

När jag åt frukost i morse slökollade jag på Mtv, det var ett program om hur diverse kändisar såg ut när de gifte sig. Jag höll på att börja lipa, av stillbilder. Suck. Så tänkte jag att det där skulle ju vara trevligt att göra själv, dock måste ett par saker uppfyllas först:

1. Jag hittar någon som vill gifta sig med mig.
2. Jag måste gå ner sissdär 30 kg så jag ser ut som mig själv igen.

Så jag får väl kort och gott skriva en kontaktannons så kanske någon känner sig sugen. Önskas hyfsat snygg karl som inte vill ha barn för sånna har jag redan. Sambo kan ingå i hemgiften, han gör inte så mycket väsen av sig och fungerar bra som barnvakt när vi ska på bröllopsresa. Någon som känner sig manad? ;)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Du är ju knäpp!:) Fria till silvio för fan.

2008-07-17 @ 14:43:56
URL: http://jagheternathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0