Nu har vi..

..varit på föräldraträff. Det var lite lagom informativt som vanligt. Det handlade om sjukdomar, alltså inte typ vattenkoppor utan förkylningar, feber, hosta, kramp osv. Sånt som jag älskar att lyssna på. Så jag fick gå ut en stund så jag skulle slippa spy.. haha. Gammalt fenomen, alla som någonsin gått i skolan med mig vet att jag i princip inte har deltagit på en enda biologilektion eller what so ever som handlar om kroppen, typ anatomi, läskiga sjukdomar osv. Udda fobi, men någon ska ju ha den också.

Kommentarer
Postat av: Natha

GISSA vem som ska till ULLARED på onsdag?!?!?:) Behöver du något?=)

2008-07-14 @ 22:20:00
URL: http://jagheternathalie.blogg.se/
Postat av: Emma - Fröken Hallonsnöre och Mammagrisen

Jag skulle behöva en massa nya, bra leksaker till Lovisa som börjar kräva lite mer tankeversamhet och pill. Dock förutsätter det att sakerna är gratis eller att du vill köpa 20 presenter till henne iförskott.. HAHA..

(ha så kul, jag lovar att vara avis ;))

2008-07-14 @ 23:26:44
URL: http://emmut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0