Tisdag är det idag va?

Barnvakt fixad, Angelica och Louise var sugna. Det visade sig finnas fler kandidater, men tyvärr för sent. Ni får vara lite snabbare ;).
Silvio hade ett ärende på stan i morse, jag och Lovisa drog oss en stund extra sen gick vi också ner. Jag hade också ett par ärenden. Jag fick reda på min gigantiska NOT löneökning. I den här takten har jag kanske snart ingångslönen de nya får nu. Kollade även med Fredrik hur jag skulle ta ledigt ett år till, han skulle kolla upp det. Egentligen var det tänkt att jag ska börja jobba om två månader, men nu känns det så onödigt att komma tillbaka för att bara jobba under hösten. Är jag lika trött och har lika ont som förra gången så gör jag ändå ingen större nytta. Eller ja, nåt bra gör jag kanske, men resultaten blir skit och det är ju inte så poppis på det där stället. Jag hoppas kunna dryga t ekonomin och föräldradagarna med mitt företagande istället.
Snart ska jag iväg och hämta ut biobiljetter, jag och Honey ska på SATC imorgon. Sen när jag ändå är i krokarna ska jag spana in Ninas nya lägenhet. Om hon vågar släppa in mig.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

I'm very offended.



Jag var faktiskt FÖRST. jag är inte elak!! bara lite... eum.. speciell!

2008-07-01 @ 19:42:31
Postat av: Emma - Fröken Hallonsnöre och Mammagrisen

Men du får vara barnvakt sen när ni ska kolla på alla Disneyfilmer för det orkar inte jag med.. Då får du ha henne så mycket hon vill :)

2008-07-01 @ 20:41:45
URL: http://emmut.blogg.se/
Postat av: Erika

Jaa, jäkla Angelica å Louise ;-)

2008-07-01 @ 21:21:38
Postat av: Nathalie

Jaaaaaaaa! Disney!! ok jag nu är jag lugn igen:D

2008-07-02 @ 10:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0