Jag - en blöt fläck

Jag skulle vara lite fräsch och duschade innan det var dags att gå till BVC. Jag är förmodligen blötare nu än när jag klev ur duschen. Nice svett liksom, eller inte.
Det var en riktigt tråkig sköterska idag då vår ordinarie har semester. Lovisa väger hela 8720 gr nu, inte konstigt att det är tungt att bära på henne, längden slutade på 69 cm.
Lovisa fick även en omgång vaccin till och det gick väldigt bra. Vi lekte med mobilen i taket så hon märkte inte ens av sticket. Hoppas att hon mår bra hela dagen, kanske lite feber ikväll, men det ordnar sig i så fall.
Hon får även börja äta lite frukt nu som efterrätt när hon varit duktig och ätit grönsaker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0