Nästan semester

Imorgon går Silvio på semester, eller ja han har sista jobbdagen idag. Det känns nästan som semester för mig också. I vanlig ordning kommer väl tiden att gå alldeles för snabbt och det som blir gjort är hälften av vad man tänkte. Huvuduppgiften är dock att fixa klart allt med företaget så att jag kan dra igång sen, just nu är det mest kostsamt för mig. Det skulle också vara trevligt att få Lovisas rum klart, och inte ha den förrådsliknande interiören som råder just nu.
Vi kommer att vara borta en vecka också, efter London stannar vi till hos Silvios föräldrar ett par dagar när vi ändå är på rätt sida landet. Bensin är dyrt... Egentligen hade jag verkligen velat gå på Meatltown, många bra band och många vänner som ska dit, men det blir tyvärr in te så. Jag kommer att vara bitter hela sommaren.

Kommentarer
Postat av: Nina

Vi kan vara bittra tillsammans eftersom jag ev inte kommer iväg till Coldplay...

2008-06-17 @ 17:29:18
URL: http://ninsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0