Varför en blogg?

Silvio satt och muttrade nåt igår om att han borde starta em blogg, sen kom han på att han inte hade något att skriva om. Jag frågade honom då vad jag skriver om. Ingenting.
Anledningen till att jag startade den här var för att vara lite offentlig och berätta om Lovisas alla eskapader. Nu hittar hon inte på så värsta många eskapader så det blir ganska sparsamt med inlägg om det. Jag hittar kanske på lite mer, men det är tveksamt. Senaste veckan har vi nog varit ganska så jämlika.
Jag hade tidigare en annan blogg, den susar visserligen runt i 'rymden' fortfarande, men det är inte till allmän beskådan. Den är hemsk mestadels, allt som jag inte vill prata om.
Här håller jag mig glad och trevlig istället.
Hela helgen har tillbringats på nördigaste vis framför datorn. Lovisa har sovit sig igenom de varma dagarna och vi vuxna har levt på glass och WoW.
Veckan som kommer blir lagom lång, Silvio jobbar bara tre dagar sen är han ledig, på torsdag är det dessutom företagsfest. Ska bli kul hoppas jag. Om inte annat träffar man lite folk, andra än Silvio och kassörskorna på Ica.
Det var väl egentligen det hela, varken mer eller mindre.

Kommentarer
Postat av: Nina

Ska vi ta sälle på torsdag eller?

2008-06-02 @ 07:23:11
URL: http://ninsans.blogg.se/
Postat av: Gissa vem....

Det heter "sällskap", inte "sälle".



^_*

2008-06-02 @ 13:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0