Ännu en händelselös måndag

Det händer verkligen inte mycket alls i mitt liv just nu. Helgen förflöt på bra utan några konstigheter. Jag fixade en del i lägenheten, vi kanske blir klara till jul eller nåt. (Man måste sätta realistiska mål).
I morse blev det en riktig sovmorgon, eller Lovisa var det full fräs på ganska tidigt, men jag lyckades amma bort det värsta fräset och till slut somnade hon gott. Jag passade då på att läsa klart Luftslottet som sprängdes och steg inte upp förrens halv två. Sovmorgon is the shit liksom :)
Imorgon ska jag till käftis, de ska bestämma om operation igen, men jag är inte alls sugen. Dels för att man blir helt däckad efter operationen och dels för att de två senaste operationerna har varit katastrof då bedövningen inte tagit ordentligt och det har ignorerats när jag påpekat det. Jag besparar mig gärna känslan av att bli skuren och sydd i. Usch :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0