Helt seriöst..

...jag måste ha en tvättmaskin i min lägenhet. Har precis släpat ner fyra fullpackade ikeapåsar till tvättstugan och dragit igång två maskiner. Okej, brukar inte ha fullt så mycket tvätt, men det är en massa filtar jag inte orkat tvätta på aslänge samt att söta Silvio plockade med sig nåt slags otvättat berg när vi flyttade ihop.
Så helt seriöst ska jag se över möjligheten till tvättmaskin här hemma nu, det finns ju el, vatten och avlopp draget så att det ska inte vara några problem så sett, det är väl snarare gällande finansiering skon klämmer.
I vår tvättstuga här i lägenheten har vi också något så fruktansvärt onödigt som ett skitgammalt, mögligt torkskåp. Det är mest i vägen för det kommer aldrig, aldrig användas. Jag ser hundralappar flyga iväg elkostnader om man ens funderar på att provstarta det och sen känns det ju givetvis inte så värst fräsch när det är mögel i det.
Ja, jag skriver dagens tredje inlägg nu bara för att jag ska sysselsätta mig med en massa strunt så att jag inte somnar innan jag tvättat klart nån gång i natt för nu jäklar ska tvättbergen förintas.
Äh förresten, jag är törstig så jag får säga att det här inlägget är slut nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0