Inte direkt piggast

Det har varit en konstig natt och morgon. Jag somande ganska snabbt igår, men sen vaknade jag vid 3 och matade Lovisa, efter det kunde jag inte somna om äveno m jag var hur trött som helst. Jag somnade inte om igen förrens efter 8, sov ungefär till 10.
Det finns verkligen något som oroar mig väldigt mycket just nu, därför jag inte kan sova. Jag hoppas att allt är bra, men jag tvivlar.

I övrigt, ännu en fin vårdag med sol så det blir en promenad lite senare. Det blir inte lika trevligt sällskap idag, men en sovande Lovisa kan ju också vara relativt underhållande.


Så, nu har jag fått livstecken. Slut på oroandet.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Nu blir jag orolig vännen.. Hoppas inte det är nåt jobbigt som hänt?? Förresten - måste ses snart igen, fick ju inte möjlighet att träffa Lovisa sist.. Har du planer för helgen? Dagtid.. Krams

2008-03-27 @ 12:00:07
Postat av: Emma

Jadå, ses i helgen skulle vara trevligt, jag har inga som helst planer i vanlig ordning.

2008-03-27 @ 13:10:51
URL: http://emmut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0