Jag visste det

Jag hade ju glömt att skriva om den viktigaste händelsen på hela dagen, eller så jäkla viktig var den inte, men Natha kommer garva läppen av sig.
Vi gick och strosade i godan ro på den fina gågatan nere på stan när en tjej ropade på oss. Hon ursäktade sig att hon hade förföljt oss ett tag. Hon förklarade sedan att hon kom från P3s nyheter och ville ställa en fråga. Tydligen har det idag kommit en ny rekommendation om att man kan ta sig ett glas vin då och då under tiden som man ammar, den förlägna reportern önskade en kommentar kring detta. Silvio svarade vad han tyckte innan hon hunnit spela in nåt och sa sedan att han inte ville ge något uttalande.. Haha. Och jag var ju vis av erfarenhet sen Smålandsnyttsincidenten så jag ville definitivt inte säga ett knyst.

Kommentarer
Postat av: Natha

HAHAHHHA :) Den stackars reportern gick bet:D Skitkul ju:) haha, kul att hon förföljde er också!!! Men å andra sidan är det ju skitbra med artikeln.. jag läste den faktiskt! Du borde testa.......:D

2008-03-12 @ 23:40:35
Postat av: Emma

Jepp, ska verkligen provas någon dag. Nu får man ju ;)Och jag har saknat ett gott vin så in i bombens.

2008-03-13 @ 14:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0