Min finaste

Jag tror att Lovisa har blivit utbytt, hon har varit en exemplarisk bebis senaste dagarna. Just ju är hon precis perfekt. Jag gav henne kvällsmat igår vid 23, en stund senare la jag henne i hennes egen säng, hon var då vaken, jag gick på toa, när jag kom ut sov hon. Sovt har hon gjort till 06:40, jag gav henne då frukost, nu sover hon igen, visserligen i vår säng, men ändå. Sötnosen.

Igår skuvade jag ihop bokhyllan som farit runt i bilen i 3 veckor. Idag tänkte jag styra upp det sista i vardagsrummet. Bilder på kaoset kommer här. Det blir även en bonusbild på Lovisas rum, det finns alltså lite att jobba med i veckan.


Mer att göra idag; skicka iväg mina saker ja sålt på tradera och skicka tillbaka hyrfilmerna från cdon. Diska vore väldigt bra också... Jag besparar er bilden på det kaoset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0