No more sweets for me

Jepp, nu jävlar är det highway som gäller om jag någonsin ska bli sams med vågen. Jag kan ju utan att blinka klämma i mig en chokladkaka och sedan fortfarande vara godissugen, det är totalt osunt. Tyvärr är detta ett återkommande problem, antingen lever jag på godis eller röker jag. Båda är ju lika dåliga fast på olika sätt. Så jag lär vara världens jävla skata nu några dagar sedan ska det väl gå bättre.
Appropå skator, min dotter är en sådan idag. Det har bara varit ett jäkla gnällande på henne hela dagen, utom de få ögonblick hon sovit. Suck.. Hoppas att det är en väldigt snabbt övergående fas.
Nu ska vi iväg på föräldraträff, hoppas det är nåt att ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0