Äntligen!

Jag har haft lite problem med bloggen i helgen, efter att jag skulle lägga in min design igen så förvann funktionen att lägga upp meddelanden för mig. Men nu är jag på banan igen efter lite hjälp från supporten. Jag ska nog inte mixtra för mycket.
Nedan ser ni även de två inlägg som jag publicerade, men som aldrig kom upp på bloggen.
Helgen då, hur var den?
Jodå, den var trevlig.
Lördagen började med att vi gick ner på stan och köpte vin till kvällen. Sen gick vi hem igen och slöade alldeles för länge så det blev ganska stressigt när vi väl fick tummen ur. Vi skulle duschas, lägenheten städas och maten lagas. Runt 20 kom våra gäster och sen hade vi en trevlig middag trots att alla var mer eller mindre bakfulla efter diverse aktiviteter.
Söndagen var lika lugn den, spelade lite WoW, Sara kom på besök, Lovisa var söt osv.

Nu ska vi iväg till BVC för mätning och vägning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0