Är telefonsvarare krångliga att tala in på

Det ringer dagarna i ända på min telefon, allt som oftast är det från dolt nummer. Jag hinner sällan svara då jag ofta gör något med Lovisa. Vad är då så svårt med att tala in ett meddelande? Det underlättar ju för alla. Jag vet vem som har ringt och hur jag kan nå den personen igen, den som ringt vet också att jag har blivit nådd. Skumt och sjukt irriterande.
Nu har det varit matning av bebis. Funderar på vad vi ska hitta på nu. Jag borde lägga in all min tvätt och jag borde hämta ut mitt paket så det får väl bli de sakerna. Sen skulle jag behöva lite lunch också, och kanske en dusch. Efter gårdagen vet väl dock alla hur busig Lovisa kan vara när jag duschar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0