Flytt igen alltså

Nu, eller lite tidigare var vi på möte angående renoveringen här. Behöver jag säga attd e andra två i vår trappuppgång med motsvarande lägenhet som oss på de andra våningarna var där och tyckte som oss?
Det verkar generellt sett mest som nackdelar med ombyggnationen, många förlorar värdefullt utrymme på renoveringen.
Det är heller ingen större mening att inet godkänna då de så snyggt inte stack under stol med att de får igenom renoveringen i vilket fall som. Trist. Flyttdags alltså. De sa att de ville hjälpa till med att hitta nytt boende, jag tror på det när jag ser det varpå jag tänker kräva skriftligt löfte angående det hela. Vår trappuppgång kommer inte renoveras förrens typ februari 2010 så det är ett tag kvar, men när vi väl är där kan de ju ha hunnit ändra sig angående att vara hjälpsamma så det är lika bra att ta itu med det på en gång.

Lovisa har kalasat i sig en hel del banangröt just nu och är mest på bra humör. Allmänt kvällssoftande i övrigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0