Jag - en hob

Jag har nyss klämt i mig en second breakfast. Min kära vän Sofia har alltid retats med mig angående detta. Det var på den tiden jag började jobba klockan 6 på morgonen och slutade klockan 9, det var altlså lagom med frukost både innan och efter jobbet. I morse var jag uppe aptidigt så en liten marodör inte tyckte att mamma och pappa skulle få sova, nu är jag uppe igen. Därmed två frukostar. Inget konstigt, helt normalt för hober..och mig.
Jag har knåpat ihop ett allt annat än käckt brev till hyresbostäder så att de kan hjälpa oss med alernativt boende den dagen det är dags, de är lika bra att skaffa sig skriftligt på allt. Det är så lätt för dem att "råka glömma" löften (vis av tidigare erfarenheter).

Lillskruttan är stor idag, hon har fått gå upp en nivå på ersättningen, no more babysemp minsann. Hon fick mat klockan 6 i morse och sover än så det var tydligen mättande. Bra, bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0