Jag har sålt min själ

Det är faktiskt precis så illa som det låter, kanske tom lite värre.
Jag hade ju hypersuperdupermegajättetråkigt igår och försökte hitta nåt spel eller så att slå ihjäl lite tid med. Det slutade med att jag spelade WoW, så nu är min oskuld tagen och min själ är såld. Typ. Men jag fatar ingenting, jag satt bara och skrek på Silvio om hjälp hela tiden. Jag är sjukt otålig och vill kunna allt på en gång, vaddå upptäcka själv? Då kan jag ju sitta i ett år med en quest.
Det blev sent också så när Lovisa vaknade i morse kändes det som alldeles för tidigt.

Kommentarer
Postat av: natha

nääääe............. jag tror inte att det är SANT!!!!!!! snyft.

2008-05-02 @ 11:07:25
URL: http://jagheternathalie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0