Lika trött

Gårkvällen var trevlig. Efter att jag och Lovisa taktiskvilat (läs: Lovisa levt rövare och jag inte fått vila) så gick vi ner på stan för att mötas upp vid Hemmakväll som det heter nu. Det fanns ingen Science Fiction avdelning. Alla utom jag var bevikna ;). Det slutade med att vi hyrde Earthsea och köpte alldeles för mycket godis.
Hyrfilm är tydligen lika med kass, repig kvalitet. Det var en massa som strulade. Inte för att det egentligen gjorde så mycket då filmen var tråkig och förutsägbar. Ett riktigt bottennapp tyvärr. När filmen var slut drog Hannah och Martin hem för att kolla på hockey. Jag somnade.
Sen har det varit full rulle på Lovisa hela morgonen, jag har verkligen försökt få sova nånting, men det har bara blivit korta stunder lite då och då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0