Uppe och skuttar

Skuttar kanske var att ta i, men idag är jag på benen igen. Skönt, om än lite svag. Annars då? Inte mycket. Lovisa hade stora paketöppnardagen igår, dels kom ett paket från hennes bokklubb och ett från hennes faster. Lovisa blev säkert skitglad, hon är bara lie kass på att visa det.
Jag borde flytta min bil också, den har stått utanför porten sen i måndags, jag tror inte att det är så populärt, men jag har verkligen inte orkat fixa det. Jag pallar inte att lämna in den än. Sucks..

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja där kan den jue inte stå!

Vad fick Lovisa från faster då?=)

2008-05-29 @ 13:09:13
URL: http://ninsans.blogg.se/
Postat av: Erika

Åh va jag saknar sörflickan! Lägg in video när hon skrattar (eller hon kanske bara e ledsen nu när jag flyttat) :-) Kram till er!

2008-05-29 @ 14:13:55
Postat av: Emma - Fröken Hallonsnöre och Mammagrisen

Erika: Nädå, hon är glad hela tiden :). Men har inte orkat filma nåt.



Nina: En liten filt typ.

2008-05-29 @ 14:17:28
URL: http://emmut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0