Way to go

Erika har haft ett enda mål typ senaste månaden - att Lovisa ska skratta på riktigt. Detta skulle alltså ske innan Erika flyttade till Lund.
Ikväll körde vi sista fikan med girlsen. Efter en väldigt ihärdig underhållningsstund så skrattade Lovisa för första gången. Silvio är lite bitter för att han inte var med, men vi ringde honom så att han fick höra på telefon. Kanske inte lika kul, men bättre än inget.
Jag är supertrött så jag ska nog faktiskt ta och lägga mig, det har varit dåligt med sömn nu två nätter och jag behöver verkligen sova ordentligt.

Kommentarer
Postat av: Erika

Haha, lilla fisan e verkligen tant Erikas flicka! :-) You go girl!

2008-05-16 @ 10:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0