Äntligen sovmorgon

I morse låg jag och Lovisa för en gångs skull på samma plan gällande uppstigning. Hon vaknade vid 8, Silvio gav henne lite mat då och jag gick på toa. Nästa gång hon vaknade var 11:40. Jag känner mig faktiskt ett uns utvilad, detta var precis vad jag behövde.
Nu ska jag snygga till lite här hemma. Natha och Erika ska vara här imorgon på morgonen och underhålla Lovisa när jag är på sjukhuset och Silvio jobbar. Glukosbelastning alltså.. antar att det är precis så ospännande som det låter.

Kommentarer
Postat av: Tella

Japp. precis så ospännande är det. Å inte får du äta nåt extra heller...

2008-11-11 @ 15:10:58
Postat av: Emma - Fröken Hallonsnöre och Mammagrisen

Jepp, och där nånstans undrar jag hur jag ska överleva. Dels mår jag illa om jag stiger upp tidigt, dels mår jag sjukt illa om jag inte får äta frukost på en gång när jag stiger upp. Imorgon ska dessa två saker kombineras samt få ett tillägg av en vedervärdig sockerbalndning.

2008-11-11 @ 15:25:09
URL: http://emmut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0