Dags att krypa ner under täcket

Dagen blev egentligen inte mer innehållsrik. Varvade mellan WoW och Lovisa. Hon sov ganska mycket mer så det blev en hel del WoW, sällan jag spelar så mycket så det var lite kul att äntligen komma nån vart i spelet och inte stå och harva på samma ställe längre.
Nu är jag dock så trött så jag nästan får vända ut och in på mig själv för att hålla ögonen öppna. Får vara huslig imorgon istället. På fredag sen så är det ju lite festligheter. Men jag förmodar att det inte blir fullt ös för vår del, pengabristen är ju klart överhängande och sen kommer det ju ett par personalfester nu i november så festkvoten kommer att fyllas bra ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0