Ett väldigt fåfängt inlägg

Jag försöker komma på något roligt smink att ha imorgon så jag testade lite olika färger nu på handen. Provade även att blöta skuggorna lite för att de verkligen ska komma till sin rätt, tycker de blir lite lama annars. Nu har jag beslutsångest. Ingen allvarlig ångest, men lite lagom ;). Jag tänkte ju som så att kan man inte vara särskilt snyggt klädd får man väl sminka sig snyggt och så istället. Och eftersom Nina gjort mig beroende av MUS-skuggorna får jag gräva i samlingen ;).
Jag försökte fota de olika skuggorna, men det var väldigt svårt, men det kanske ger en liten uppfattning.

 

Högst upp till vänster har vi färgen 'forest'. Den kommer att skippas, den blev inget bra. Den passar att sota med.
Uppe till höger är det 'bronze'. Riktigt snygg färg, kan nog tänkas använda den. Ska provsminka på riktigt sen också.
Nere till vänster är det 'amazon'. Riktigt läcker grän färg som jag också lutar åt. Ska prova på riktigt.
Nere till höger 'hot'. Kan jag också tänka mig.

Kan dock inte ha mer än max två skuggor annars skulle det bli väldigt blurrigt.

Och detta inlägget hamnar genast under klategorin "Dagens I-landsproblem".

(Nu ska jag försöka få ordning på stoppet i badkaret istället.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0