Inget större ekonomiskt snille

Tog en kik på min internetbank för att kolla läget. Ser att jag fått en insättning och undrar vad det kan vara, tyvärr ingen större summa. Ser längre ner att samma företag dragit den summan två gånger. Det var tydligen mitt bredband. Men tack för återbetalningen. Jag har verkligen ingen koll. På ett vis är det smidigt med autogiro, men det börjar bli så många saker så jag glömmer bort hälften och undrar sen vart tusan alla pengarna tog vägen.

Annars är det ingen vidare bra dag idag. Jag har väldigt mycket värk av foglossningen och det är jobbigt och väldigt smärtsamt för mig att röra på mig. Särskilt med belastning så Lovisa blir inte så mycket buren av mig idag när hon ska transporteras. Men, men, nu är det ju inte särskilt länge kvar så det är bara att härda ut. Hoppas det går över lika snabbt som sist, kunde känna av en del värk ibland om jag gjort något riktigt, riktigt jobbigt, men hur ofta gör jag det ;)?

Nu ska jag ändå trotsa värken och vara lite dum för att gå till affären och köpa lite lördagsgodis :).

Kommentarer
Postat av: Tella

Tycker ju att nån kunde vara snäll o sätta in pengar på mitt konto med...bara sådär av snällhet...

2008-11-08 @ 18:16:08
URL: http://emeff.blogg.se/
Postat av: Emma - Fröken Hallonsnöre och Mammagrisen

Ja, det hade ju varit något. Nu var det ju tyvärr så att de först knyckte för mycket pengar av mig så det var ju bara rätt och inget positivt för mig egentligen.

2008-11-08 @ 19:13:33
URL: http://emmut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0