Mittwoch

Idag har vi tyskt tema på bloggen. Eller rubriken på det här inlägget, bara för att införa lite originalitet. Jag skulle tippa på att det inte kommer hända något alls av intresse idag. Det är dagen innan det kommer en liten skvätt pengar på kontot. Riktigt tråkig dag alltså.
Sovit hela morgonen och halva förmiddagen har vi gjort, mitt barn och jag. Silvio sov på soffan i natt för han fick hostattack mitt i natten. Inte uppskattat av Lovisa. Hoppas verkligen inte att det är en ny omgång dunderförkylning utan att han bara råkade hosta lite för skojs skull.

Jag kan väl också hina lite diskret om att vi har två biobiljetter om någon vill köpa. De går tyvärr ut den 29/1-09, och innan dess finns ingen film vi vill se. Inte ens lite grann. Jag kunde eventuellt tänka mig se Gomorra, men där tog fantasin slut. Så om någon vill köpa så hojta till.
Egentligen hade vi ju planerat att se Harry Potter, men det var ju nån dum jävel som tyckte att den kunde vänta till nästa år.

Kommentarer
Postat av: Tella

Ja nåt dumt jävla stort bolag som heter Warner Bros...allt för pengarna, vettu...ljusningen här heter för min del "Twilight"...som ju släpps "istället för"...å andra sidan blir glappet mellan HP & HBP och Dödsrelikerna 1 + 2 inte så stora som de andra varit hittills...

2008-11-19 @ 23:37:31
URL: http://emeff.blogg.se/
Postat av: Emma - Fröken Hallonsnöre och Mammagrisen

Ja, den där Twilight är ju inte mycket till tjusning för min del ;). Det blir till att härda ut till juli då det äntligen blir lite HP.

2008-11-20 @ 00:14:55
URL: http://emmut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0