Pasta all day long

Känns som jag föråtit mig på det idag. Men det är gott. Igår gjorde jag en gammal klassiker, en jätteskål med pastasallad. Jag körde ofta på den taktiken när jag pluggade. Särskilt om jag visste att jag skulle festa ett par dagar i rad, då behövde jag inte bekymra mig om någon mat. Det var bara att tugga i sig.
Så igår gjorde jag slag i saken. Åt det till kvällsmat igår och har hunnit med två portioner idag. Har man bara tillräckligt goda saker i är det ju näst intill omöjligt att tröttna.

Imorgon behöver vi ju inte alls fundera på matbestyren, då är det ju trerätters som gäller ute på rastaurang med jobbet. Härligt, men lite ledsamt att inte få avnjuta maten med något gott till i dryckesväg.
På söndag tänkte jag att Silvio skulle få göra lammstek, det ligger en rackare i frysen och väntar. Sen blir det lite snåläta nästa vecka, typ falukorv innan pengarna kommer på torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0