Presenter till mor och dotter

Det är bra när man glömmer bort saker. Som att man beställt en prenumeration på tidningen mama. Jag har inte glömt att jag prenumererar för det dimper ner en tidning i brevinkastet då och då. Jag hade dock glömt att man fick små presenter också. Snällt att de tänker både på föräldern och barnet. :)




Nu har jag gjort något så fullkomligt vedervärdigt som att rengöra diskmaskinen. Jag hade gett upp att diska med den för jag fick ändå diska om all disk eftersom det inte blev riktigt rent. Jag kikade under lite spännande silar och sånt och kom på varför det inte blivit rent. Hoppas det funkar bättre nu. Skulle ju definitivt underlätta om disken faktiskt blev ren efter ett varv i diskmaskinen. Jag är inte särskilt pedantisk eller ordningsam av mig, men disken är jag riktigt, riktigt petnoga med. Vet inte hur många gånger jag diskar om efter andra för att jag inte är nöjd med resultatet.
(Sorry att sista textstycket blev centrerat, men gick inte att få någon ordning på det efter bilden.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0