Söndagen

Vi har varit på lite julskyltning. Eller söndagsöppet på stan med lite extra aktiviteter. Den där riktiga julskyltningen kommer nog ikväll istället och då brukar det vara olidligt mycket folk på stan så det här kändes som ett lagom alternativ. Jag köpte en rejäl påse marknadsgodis. MUMS.
Sen åkte vi till Media Markt och jag fick min födelsedagspresent i förskott, den nya expansionen till WoW. Skoj, skoj. Så det blir nog lite spelande ikväll.
Ska även sätta upp lite adventsstakar och sånt, om nu någon fungerar. Man vet ju aldrig.

Kommentarer
Postat av: Tella

Godis är gott :) Jag skulle sätta upp adventsstakarna i fredags men hade bara en. De andra hade jag visst slängt för att de var gamla o trsiga. hmm...får nog skaffa 2 till åtminstone...

2008-11-30 @ 16:32:10
URL: http://emeff.blogg.se/
Postat av: Emma - Fröken Hallonsnöre och Mammagrisen

Det var några år sen mina fick vara uppe sist så jag vet inte riktigt hur de funkar. Annars hade ju Rusta tokbilliga så det kan eventuellt bli komplettering.

2008-11-30 @ 18:36:41
URL: http://emmut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0