Trött, tröttare, Emma

Nu är jag förbaskat less på denna trötthet. Jag går genom dagarna som en liten, lönnfet zombie. Längtar mer och mer på att bebis ska födas, bli bra och livet blir lite mer som vanligt igen då man kan vara ute. Nu blir det mest ett väldigt alternerande mellan datorn och soffan/sängen. Tänkte ta ett bad, min rygg behöver nog lite värme, men då somnar jag nog ;).
Ingenting blir väl bättre av att jag inte har vett att gå och lägga mig i tid på kvällarna. Jag minns förra året, då jobbade jag visserligen heltid också, men dels sov jag mig igenom kvällarna efter jobbet och sen la jag mig senast 22 för då var jag så in i bängens trött.
Nu vill jag ju passa på att göra saker jag inte kan göra när Lovisa är vaken. Så det bli något program på tv ibland, lite mer slösurfande och ibland en sväng WoW. Så blev det igår. Jag skulle gå och lägga mig vid 23, så kom Silvio på att han ville spela WoW. Han ville inte spela med någon av sina level 70 karaktärer då han vill vänta tills han har råd med expensionen. Hans övriga karaktärer samspelar han med mina. Lite sugen var jag ju, så en väldigt trött Emma försökte spela lite WoW. Haha.. det går sällan särskilt bra när jag är så trött. Hänger inte alls med och slåss med fel saker och sådär.

Så kanske att jag ändå landar på soffan och slumrar till en stund. Nu verkar katten ha lekt av sig klart så det kanske går att somna. Han hade fullt upp med att leka kurragömma i en sån där blå ikeapåse. Det är ju en nästan ljudlös lek... eller så inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0