Vilken miss

Jag kom på att jag köpte ett par festliga leggins förra hösten som jag inte använt. De kanske skulle komma till nytta ikväll. Trodde jag. När jag fått ur dem ur paketet visade de sig vara knälånga/kort. Inga större hit på en blekfet Emma i slutet av november alltså.
Så ptja, nu är det väl vända ut och in på garderobern som gäller tills jag ´hittar något användbart och strykfritt. Min katt har ägnat anselig tid åt att döda min strykbräda. Suck.

Lillfisen ska vara hos Hannah och Martin ikväll. Och eftersom det är fredag så blir det Idol. Lovisa älskar Idol, lite mer än oss andra i familjen. Så när inget annat hjälper brukar jag få kapitulera och kolla på Idol med henne. Inte för att hon egentligen kollar så mycket, men hon dansar, sjunger och klappar händerna.
Det blir förmodligen en toppenkväll för henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0