Bra väckarklocka det där

Jag däckade av fullkomligt på soffan. Väldigt skönt, väldigt välbehövligt, men det ska inte bli för mycket av det goda. Som tur var insåg Natha detta och ringde och väckte mig. Nja, hon skulle låna min draculacape så hon kunde vara utklädd ikväll :). Men nu är jag vaken. Ska mata Lovisa lite och sen mig själv lite.

Ikväll ska Silvio göra pasta med musslor till, sådär så det ser lyxigt ut. Får se om jag gillar det, har aldrig testat musslor annat än sånna där vidriga i burk. I min familj har fisk och skaldjursätandet begränsats till fiskgratäng, panerad rödspätta, vanliga räkor och i viss mån fiskpinnar, men det äter jag inte.
Mitt matintag har minst sagt utvecklats sen jag flyttade hemifrån. Bra att nåt går åt rätt håll.

Kommentarer
Postat av: Tella

Jag lovar att jag inte kommer att tycka mindre om dig om du INTE gillar musslorna :)

2008-10-31 @ 17:35:27
URL: http://emeff.blogg.se/
Postat av: Emma - Fröken Hallonsnöre och Mammagrisen

Så bra :). Man vet ju aldrig, mina smaklökar tycks ha åkt på semester och fått en vikarie nu när jag är gravid så ingenting smakar som det borde och ingenting är gott.

2008-10-31 @ 17:52:42
URL: http://emmut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0