Det är skönt att skratta i allt elände

Natha gjorde definitivt min dag nu. Hon har varit ambitiös nog att knåpa ihop en lista med argument till varför vi inte ska flytta till Östersund. Det mest ambitiösa med att ha skrivit en sådan lista är att vi inte ens tänker flytta till Östersund varpå den egentligen tappar sin mening, men tanken var väldigt god och jag ser fram emot den utlovade vinfyllan.

Länk till det underbara inlägget.

Förresten är det tur att jag inte får bli på lyset än på några månader, Silvio kom hem nu och hans protes är äntligen lagad. Den är ju hysteriskt rolig, den kan bli ännu roligare om jag är på fyllan. Då skulle jag lätt kunna sitta och fnissa åt den en hel kväll, ungefär som när Silvio imiterar Macken.

Kommentarer
Postat av: Tella

Ptja...tom jag fnissar när han imiterar Macken....och då har jag hört det NÅGRA ggr...

2008-10-09 @ 23:05:22
URL: http://emeff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0